.:BroozDownload:.

FotoMix یکی از اعمالی که اکثر کاربران رایانه قصد دارند با رایانه خود انجام دهند ، تغییر و زیبا سازی عکس های خود .بوده که اکثر کاربران دوست دارند برای خلق آثار زیبا و خلاقیت خود در زمینه گرافیکی این گونه اعمال را انجام دهند و تصاویری زیبا را شکل دهندو یکی از این اعمال ادغام چندین عکس به طور مثال قرار دادن تصویر خود در طبیعتی زیبا و یا اعمالی مشابه این می باشد. FotoMix نرم افزاریست که با آن می توانید تصاویر مختلف را به زیبایی با هم میکس و ترکیب کنید. با این نرم افزار حتی می توانید پس زمینه تصاویرتان را حذف یا با تصویر دیگری جایگزین کنید. از این نرم افزار می توانید برای میکس عکس های مربوط جشن تولد و سایر مراسم هایتان استفاده کنید



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 3 تير 1390برچسب:FotoMix 8,4, توسط رامین کمالی

ChrisTV Online Premium Edition شما می توانید بیش از ۸۰۰ شبکه خارجی و بیش از ۶۰۰ ایستگاه رادیویی که در بیش از ۱۰۰ کشور وجود دارد را تماشا کنید.همچنین این برنامه قابلیت افزودن شبکه و ایستگاه رادیویی را نیز دارا می باشد.دقت کنید که شما به هیچ گونه وسیله سخت افزاری برای دیدن این شبکه نیاز ندارید. شما همچنین می توانید ویدیو مورد علاقه یا فیلم و آهنگ مورد علاقه خود را جست و جو کنید. یکی از مشخصات این برنامه این است که شما نیاز به برنامه دیگری برای دیدن این برنامه ها ندارید و این برنامه همه کار را برای شما انجام میدهد.این برنامه همچنین قابلیت پشتیبانی از خطوط اینترنت Dial Up وخطوط پر سرعت دیگر را نیز دارد

هم اکنون می توانید این برنامه را از fdlدر یافت نمایید.

 



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 3 تير 1390برچسب:ChrisTV Online Premium Edition 6,05, توسط رامین کمالی

 

Hipnotizm-Ebook-.jpg

هیپنوتیزم چیست؟ افراد در جریان هیپنوتیزم در چه شرایطی قرار میگیرند؟ نکات قابل توجه قبل از بیدار کردن و روش هایی برای خواب کردن و هیپنوتیزم در پزشکی و درمان بیماری ناشی از هیپنوتیزم و مطالبی جالب دیگر در مورد هیپنوتیزم را برای شما آماده کرده ایم . که هم اکنون میتوانید از سایت fdlدریافت کنید.



ادامه مطلب

محاسبه وزن ایده آل بدن خود توسط برنامه Ideal Weight Widget. این برنامه کوچک به شما این امکان را می دهد تا با پر کردن چند زمینه وزن ایده آل خود را مشاهده نمایید. هم اکنون از سایت  fdlدریافت نمایید.

 



ادامه مطلب

کتاب رمان چشمهای سرگردان برای موبایل در اختیار شما کاربران محترم قرار گرفته است.این کتاب با فرمت جاوا میباشد . که هم اکنون میتوانید این کتاب رمان را در یک فایل زیپ شده از سایت fdl دریافت کنید.



ادامه مطلب
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :