.:BroozDownload:.

اس ام اس های جالبیه!



ادامه مطلب

همان طور که می دانید چند سالی است تب وبلاگ نویسی در کشور داغ شده و روزانه کاربران بیشتری به این سمت سوق پیدا می کنند. البته در بین وبلاگ ها، متاسفانه تولید محتوا کمتر صورت می گیرد و اکثرا، مطالب سایت های دیگر را (با منبع یا بدون منبع) منتشر می کنند. اما در هر حال امیدواریم این موج عظیم وبلاگ نویسی با رعایت قانون کپی رایت و تولید و انتشار محتوا به پیشرفت آی تی در کشور کمک کند. با این اوصاف به جرات می توان گفت کمتر کاربر رایانه ای پیدا می شود که محیط های وبلاگ نویسی را تجربه نکرده باشد! اما اگر شما هم یکی از این وبلاگ نویسان هستید حتما می دانید برای ارسال هر مطلب دانلود نرم افزار ، باید وارد محیط وبلاگ شده و یک روند تکراری را روزانه طی نمایید. اما با این ترفند از fdlمی توانید سریع تر و راحت‌تر از گذشته در محیط های وبلاگ نویسی مثل وردپرس و بلاگر مطالبتان را منتشر کنید. به طوری که بدون ورود به محیط مدیریتی وبلاگ یا سایت وردپرسی خود و تنها با استفاده از برنامه Word 2010 براحتی این کار را انجام دهید و مستقیما از داخل این برنامه به انتشار محتوا در وبلاگ یا سایت وردپرسی خود بپردازید.



ادامه مطلب

 

 

باتری های معمولی لپ تاپ نیز همانند سایر وسایل الکترونیکی برای خود عمر مشخصی دارند. این باتری ها معمولأ پس از ۱ تا ۲ سال کار مداوم ، کارایی اصلی خودشان را از دست میدهند و در نهایت تنها میتوانند ۱۰ تا ۱۵ دقیقه شارژ خود را حفظ کنند. در صورتی که باتری لپ تاپ شما نیز به این بلا دچار شده است پیش از هر اقدام دیگری دست نگاه دارید و این ترفند واقعأ اعجاب انگیز با روشی اعجاب انگیزتر را بر روی باتری خود را اعمال کنید! چرا که با این کار میتوانید جان دوباره ای به باتری ببخشید و به نوعی آن را احیا کنید ، چرا که مجددأ باتری میتواند ۱ الی ۲ ساعت شارژ خود را نگه دارد و دیگر نیازی به پرداخت هزینه اضافی ندارید.



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 4 تير 1390برچسب:تقلب,باتری لپتاب,ترفند باتری لپتاب, توسط رامین کمالی

pk0-300x258.jpg

نرم افزار SBSH PocketLock v1.05 یک نرم افزار کاربردی و کم حجم میباشد . با استفاده از این نرم افزار هنگامی که گوشی را در جیبتان قرار میدهید ، گوشی به صورت خودکار قفل میشود . این نرم افزار از سنسور روشنایی گوشی استفاده میکند . هم اکنون می توانید این نرم افزار را به صورت ساین شده برای گوشی های موبایل نوکیا سری ۶۰ ورژن ۵ وسیمبیان ۳ از fdl  دریافت کنید .



ادامه مطلب

aksdoni Jalalpic funpatugh com%20(1) عکسهای جدید رامبد جوان در سال ۹۰

fdl-گزارش تصویری از پرتره تکمیلی کوروش جوان عکاس هنری ایران از رامبد جوان بازیگر و کارگردان موفق سینما و تلویزیون ایران.

 



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 4 تير 1390برچسب:rambod javan, بازیگران, بیوگرافی رامبد جوان, بیوگرافی رامبد جوان ۸۹, تصاویر بازیگر ایرانی رامبد جوان, تصاویر جدید از رامبد جوان, تصاویر جدید رامبد جوان, تصاویر رامبد جوان, تصویر جدید رامبد جوان, تصویر رامبد جوان, جدید ترین عکس های رامبد جوان, جدیدترین عکس رامبد جوان, جدیدترین عکس ها از رامبد جوان, رامبد جوان, رامبد جوان در كنسرت, عكس جديد رامبد جوان, عكس جديد رامبد جوان در كنسرت, عكس رامبد جوان, عكس هاي رامبد جوان, عكس هاي رامبد جوان در فيلم هايش, عكس هاي رامبد جوان در كنسرت, عکس بازیگران مردایرانی, عکس بچه گی رامبد جوان, عکس تکی رامبد جوان, عکس جدید, عکس جدید از رامبد جوان, عکس جدید رامبد جوان, عکس جدید رامبد جوان در فیلم ها, عکس رامبد جوان, عکس رامبد جوان در فیلم ها, عکس رامبد جوان در مراسم ها, عکس های با کیفیت از رامبد جوان, عکس های بازیگران, عکس های بازیگران مرد, عکس های جالب از رامبد جوان, عکس های جدید رامبد جوان, عکس های جدید رامبد جوان در کنسرت ها, عکس های جدیدبازیگران مردایران, عکس های خانوادگی رامبد جوان, عکس های دوران کودکی رامبد جوان, عکس های رامبد جوان در سال 89, عکس های رامبد جوان در سریال ها, عکس های زیبا از رامبد جوان, عکس های هنرمندان, عکس ۲۰۱۰ رامبد جوان, عکس ۸۹رامبد جوان, عکسهای جدید رامبد جوان, فیلم جدید رامبد جوان, محمدرضارامبد جوان, مرجع عکس های رامبد جوان, والپیپر رامبد جوان, والپیپر های جدید از رامبد جوان, پس زمینه رامبد جوان, پسزمینه رامبد جوان, پوستر رامبد جوان, پوسترهای جدید رامبد جوان, پوسترهای زیبا از رامبد جوان, گالری تصاویر رامبد جوان, گالری تصاویر ۲۰۱۰ رامبد جوان, گالری عکس, گالری عکس بازیگران مردایرانی, گالری عکس رامبد جوان, گالری عکس های جدید از رامبد جوان , توسط رامین کمالی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :