.:BroozDownload:.

تصویر

حتماً می دانید یکی از قابلیت های پرونده های آفیس رمزگذاری روی آنها برای جلوگیری از ایجاد تغییرات است اما ممکن است شما که خود یک فایل آفیس را با هزاران زحمت و صرف وقت بسیار تهیه کرده اید ، پسورد آن را فراموش نموده و توانایی ویرایش آن را نداشته باشید . اگر چنین اتفاقی برایتان پیش آمده است دیگر نیازی به نگرانی نیست چرا که با استفاده از نرم افزاری که امروز قصد معرفی آن را داریم ، این مشکل برطرف خواهد شد .

OfficePassword Recovery Magic برنامه ای برای بازیابی پسورد فایل های doc ، ppt ،xls ، mdb و همچنین پرونده های آفیس ۲۰۰۷ و ۲۰۱۰ می باشد. کار با این نرم افزار بسیار ساده بوده و تنها کافیست تا انتخاب گزینه هایی فرایند بازیابی رو شروع کرده تا بتوانید رمز از دست رفته را مشاهده کنید . یکی از ویژگی های این برنامه امکان تعیین تعدا کاراکترهای پسورد و نیز حروف به کار رفته شده در آن می باشد که تاثیر بسیاری در کاهش زمان پروسه خواهد داشت . این برنامه که از حجم بسیار پایینی برخوردار است از فرمت های برنامه های Word ، Excell ،Powerpoint و Access به طور کامل پشتیبانی می کند .


 

 

حداقل احتیاجات سیستم:

ویندوز ۲۰۰۰ یا بالاتر

رم ۱۲۸ مگابایت

CPU یک گیگاهرتز

۷۰۰ مگابایت فضای خالی هارددیسک


 



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 22 خرداد 1390برچسب:, توسط رامین کمالی

winzip15

WinZip اولین نرم افزاری است که به منظور فشرده کردن اطلاعات پا به عرصه وجود نهاده و هم اکنون به عنوان یکی از محبوب ترین ها در رده ی خود به شمار می آید . این برنامه به شما کمک می کند تا به سادگی فایلهای دلخواهتان را فشرده کرده و با کم شدن فضای اشغالی در هزینه هایی که به منظور نگهداری اطلاعات می بایست بپردازید صرفه جویی به عمل آورید . در مواقعی نیز که استفاده از اطلاعات خود نیاز داشتید می توانید تنها با چند کلیک آنها را از حالت فشردگی خارج نمایید . WinZip درکنار پشتیبانی از محبوب ترین فرمت فشرده سازی در دنیای کامپیوتر – ZIP – با قالب های دیگری نظیر CAB, TAR, gzip, UUencode, XXencode, BinHex و MIME نیز سازگار است .

 

فشرده سازی ، مدیریت و انتشار تصاویر :
- فشرده کردن فرمت تصویری JPEG تا ۲۰ الی ۲۵ درصد
- ارسال فایلهای زیپ شده به وسیله ی ایمیل به یک فایل زیپ شده ی دیگر
- تغییر اندازه دادن تصاویر
- نمایش تصاویر بندانگشتی از عکس های موجود در یک آرشیو زیپ

 

عملکرد فشرده سازی و سازگاری آرشیو
- استفاده از فناوری فشرده سازی LZMA برای نتیجه بهتر در بیشتر فایلها
- قابلیت انتخاب متد مورد نیاز شما برای فشرده کردن داده ها
- فشرده سازی تصاویر JPEG بدون کاهش حتی یک درصد از کیفیت فایل
- باز کردن و خارج کردن فرمت های ۷Z, IMG و ISO از حالت فشرده
- باز کردن و خارج کردن فرمت های RAR, BZ2, CAB, LHA و سایر آرشیو ها از حالت فشرده
- ساخت و باز کردن فایلهای ZIP دارای حجمی به بزرگی بیش از ۴ گیگابایت

 

رمزگذاری
- استفاده از استاندارد رمزگذاری AES 128 و ۲۵۶ بیتی
- استفاده از متد کنترل رمزگذاری به منظور فعال یا غیرفایل سازی

 



ادامه مطلب

iSpring Presenter

iSpring Presenter برنامه ای است قدرتمند برای تبدیل فایلهای PowerPoint به فرمت فلش . با در اختیار داشتن این نرم افزار می توانید بدون نیاز به داشتن مهارت در ساخت فایلهای فلش ، ابتدا سخنرانی خود را با استفاده از ابزار نرم افزار Microsoft PowerPoint که از محیطی ساده و کاربرپسند برخوردار است بسازید و پس از آن با یک کلیک ساده همان تصاویر و متون را در قالب فلش که دامنه استفاده ی بسیار گسترده تری دارد ، دریافت کنید . اگر به دنبال راهی بوده اید تا از پاورپوینت هایتان در سایت های اینترنتی به صورت آنلاین استفاده کنید و چیزی نمی یافته اید ، اکنون این مشکل را حل شده بدانید چرا که فرمت فلش از محبوب ترین فرمت هایی است که در اینترنت مورد استفاده قرار می گیرد و تقریبا تمامی کاربران می توانند با مرورگرهای خود به سادگی از محتویات آنها بهره ببرند . نسخه پیش رو از نرم افزار iSpring Presenter با ورژن های ۲۰۰۰ و ۲۰۱۰ نرم افزار PowerPoint سازگاری داشته و امکان بهره مندی از آن را در ویندوز های جدید مایکروسافت نظیر ویستا و سون می دهد . این برنامه با ۱۸۰ افکت انیمیشنی که در ساخت پاورپوینت مورد استفاده قرار می گیرد سازگاری دارد . پشتیبانی از زبان های راستچین و وکتور های با کیفیت بالا از دیگر قابلیت های این نرم افزار می باشد .



ادامه مطلب

Portable Tipard PDF to Word Converter v3.0.12 | 5.30 MB

به وسیله ی این نرم افزار میتوانید فرمت های PDFرو به doc یا همون word تبدیل کنید.لازم به ذکر است که این نرم افزار با حجم ۵٫۳۰ مگابایت نیاز به نصب ندارد و به صورت پرتابل میتوانید از fdl.loxblog دریافت کنید.



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 17 ارديبهشت 1390برچسب:pdf to ,doc, PDF to Word, تبدیل pdf به word, تبدیل pdf به ورد , توسط رامین کمالی

Adobe Photoshop CS5 12.0.1 RePack Portable (06.12.2010) | 214 MB

دانلود از چهار سرور مختلف در ادامه مطلب



ادامه مطلب
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :