.:BroozDownload:.

Anti-Trojan Elite 5.1.6 Portable | 7.92 Mb

دانلود از Fileserve و Hotfile ادامه مطلب



ادامه مطلب

Remote Desktop Manager

Remote Desktop Manager نام نرم افزاری جالب محصول شرکت Devolutions می باشد که برای برقرای ارتباط با دسکتاپ های مجازی به صورت ریموت طراحی و ساخته شده است . به طور مثال با استفاده از این برنامه می توانید از طریق کامپیوتر خود در خانه تان که به اینترنت متصل است به کامپیوتری که در محل کارتان نیز وصل به اینترنت شده است دسترسی پیدا نموده و در واقع تمامی کارهایی را که تنها می توانید آنجا انجام دهید را در خانه تان نیز انجام دهید . یکی از مهم ترین کاربرد های این نرم افزار می تواند اتصال به سرورهای مجازی ( VPS ) باشد .این برنامه که از حجم بسیار پایینی برخوردار است این امکان را به شما می دهد تا بنا به سرعت دسترسی تان به اینترنت ، نرم افزار را برای اتصال به دسکتاپ ریموت آماده سازید و بهترین نتیجه را شاهد باشید . این نکته برای کاربران ایرانی که از سرعت بالایی بهره مند نیستند یک مزیت بزرگ محسوب می شود . نسخه اصلی Remote Desktop Manager برای نصب به دات نت فریم ورک نیازمند بوده و به دلیل اینکه اکثر کاربران این نرم افزار را در اختیار ندارند نسخه پرتابل برنامه را که نیازی به آن ندارد آماده ساخته که امیدواریم مورد توجه تان واقع گردد .

 



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 22 فروردين 1390برچسب:, توسط رامین کمالی

FastLynx

برای افرادی که از بیش از یک کامپیوتر استفاده می کنند وجود ابزاری برای انتقال داده ها بین یکدیگر امری بسیار حیاتی است . برای اینکه چنین کاری عملی شود می بایست دو کامپیوتر را تحت یک شبکه قرار داد تا بتوان اطلاعات را به اصطلاح Share نمود . ساخت شبکه های محلی با استفاده از راههایی نظیر کارت شبکه و پورت پارالل امکان پذیر می باشد اما نرم افزاری که امروز قصد معرفی آن را در دانلود کده داریم علاوه بر راههای ذکر شده امکان برقراری ارتباط بین دو کامپیوتر را از طریق درگاه USB نیز فراهم می نماید که در نوع خود بی نظیر است .

این نرم افزار که FastLynx نام دارد دارای بیش از ۱۰۰,۰۰۰ نفر کاربر فعال است و می تواند شبکه ی محلی شما را تنها با انجام چند تنظیم ساده راه اندازی نماید . با استفاده از این برنامه شما خواهید توانست داده ها را بین هر ورژنی از ویندوز یا حتی لینوکس و داس نیز ردوبدل کنید . بنابراین می تواند گزینه ای مناسب برای ریکاوری فایلها از ویندوزهای خراب شده باشد البته در صورتی که شما بتوانید DOS را بوت کنید . کتاب آموزشی استفاده از FastLynx را نیز تهیه کرده ایم که با مطالعه آن می توانید در راه اندازی شبکه خود موفق تر عمل نمایید .

 



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 22 فروردين 1390برچسب:, توسط رامین کمالی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :