.:BroozDownload:.

Dream Aquarium Screensaver 1.24 Final Portable [Sep 2010] | 11.4 Mb

دانلود از Fileserve و Hotfile در ادامه مطلب



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 17 ارديبهشت 1390برچسب:اسکرین سیور, اسکرین سیور 2011, اسکرین سیور آکواریوم, اسکرین سیور جدید , توسط رامین کمالی

Google Earth Plus
 

کمتر کسی را می توان یافت که از اینترنت استفاده کرده باشد و نام نرم افزار Google Earth را نشنیده باشد . این برنامه همانطور که خود کاربرد و سازنده اش را مشخص می کند ابزاری است برای مشاهده و کاوش در زمین به وسیله ی تصاویر ماهواره ای که توسط شرکت گوگل در قالب یک نرم افزار در کنار یکدیگر چیده شده اند . دقت بسیار بالای این برنامه تا اندازه ای است که بسیاری از دانشمندان و دانشجویان رشته های مختلف به خصوص زمین شناسی از آن برای مطالعات و تحقیقات خود استفاده می کنند و چه بناها و جاهایی که توسط کاربران و با استفاده از این نرم افزار کشف نشده اند !

کافیست تا بدانید که قصد سفر به کدام کشور ، شهر و یا حتی کدامین محله و کوچه را دارید ؛ آنگاه است که با چند کلیک ساده مقصد مورد نظر را پیش روی خود خواهید دید . البته لازم به ذکر است که Google Earth در هر نسخه ی جدیدی که معرفی می کند قابلیت های نویی را نیز به آنها می افزاید و اکنون نه تنها تصاویر دو بعدی بلکه امکان نمایش ۳ بعدی اماکن مشهور و بناهای تاریخی در شهرها و کشورهای مختلف جهان و از جمله کشور عزیزمان ایران فراهم گردیده است .
قابلیت نمایش شب و روز ، سفر با هواپیمای مجازی بر فراز زمین واقعی ، کاوش در فضا ، مریخ و ماه تنها بخشی از دیگر امکاناتی هستند که در این نرم افزار جالب و حیرت انگیز گنجانده شده است .

نسخه ی پیش رو که برای کاربران دانلود کده فراهم نموده ایم دارای قابلیت نصب به صورت خاموش بوده و این بدین معنی است که کل پروسه ی نصب و کرک کردن تنها با دابل کلیک روی آیکون نصب ، انجام شده و نیاز به انجام هیچ کار اضافه ی دیگری نخواهد بود .



ادامه مطلب

 Google Earth Plus

کمتر کسی را می توان یافت که از اینترنت استفاده کرده باشد و نام نرم افزار Google Earth را نشنیده باشد . این برنامه همانطور که خود کاربرد و سازنده اش را مشخص می کند ابزاری است برای مشاهده و کاوش در زمین به وسیله ی تصاویر ماهواره ای که توسط شرکت گوگل در قالب یک نرم افزار در کنار یکدیگر چیده شده اند . دقت بسیار بالای این برنامه تا اندازه ای است که بسیاری از دانشمندان و دانشجویان رشته های مختلف به خصوص زمین شناسی از آن برای مطالعات و تحقیقات خود استفاده می کنند و چه بناها و جاهایی که توسط کاربران و با استفاده از این نرم افزار کشف نشده اند !

کافیست تا بدانید که قصد سفر به کدام کشور ، شهر و یا حتی کدامین محله و کوچه را دارید ؛ آنگاه است که با چند کلیک ساده مقصد مورد نظر را پیش روی خود خواهید دید . البته لازم به ذکر است که Google Earthدر هر نسخه ی جدیدی که معرفی می کند قابلیت های نویی را نیز به آنها می افزاید و اکنون نه تنها تصاویر دو بعدی بلکه امکان نمایش ۳ بعدی اماکن مشهور و بناهای تاریخی در شهرها و کشورهای مختلف جهان و از جمله کشور عزیزمان ایران فراهم گردیده است . 
قابلیت نمایش شب و روز ، سفر با هواپیمای مجازی بر فراز زمین واقعی ، کاوش در فضا ، مریخ و ماه تنها بخشی از دیگر امکاناتی هستند که در این نرم افزار جالب و حیرت انگیز گنجانده شده است .

نسخه ی پیش رو که برای کاربران دانلود کده فراهم نموده ایم دارای قابلیت نصب به صورت خاموش بوده و این بدین معنی است که کل پروسه ی نصب و کرک کردن تنها با دابل کلیک روی آیکون نصب ، انجام شده و نیاز به انجام هیچ کار اضافه ی دیگری نخواهد بود .



ادامه مطلب

magic-desktop

- آیا از محیط یکنواخت ویندوز خسته شده اید ؟
– آیا به دنبال راهی برای دگرگون ساختن دسکتاپ تان می گردید ؟
– آیا نحوه نصب کردن تم هایی که برای ویندوز طراحی شده اند را نمی دانید ؟

اگر سوال هایی که ذکر شد برای شما صدق می کند پس استفاده از نرم افزاری که در این مطلب قصد معرفی اش را به شما داریم ، می تواند بهترین گزینه ی موجود در حال حاضر باشد . این برنامه ی بسیار جالب و کاربردی Magic Desktop نام دارد که و همان طور که در تیتر اشاره شد بهترین گزینه برای توصیف آن می تواند دگرگون کننده دستکاپ باشد چرا که با تغییر دادن ظاهر گرافیکی بخش های مختلف ، نمایی نو را برای شما به ارمغان می آورد .

تنها کافیست تا نرم افزار را نصب کرده و از تم ها ، آیکون ها ، وال پیپرها ، نشانگر های ماوس و … که برای شما طراحی شده است یک یا چندتایی از آنها را انتخاب کرده و به طور رایگان از وب سایت برنامه دانلود کنید و در محیط خود Magic Desktop بدون نیاز به انجام تغییرات اضافی در ویندوز ، آنها را به دسکتاپ تان هدیه دهید .

نکته قابل توجه دسته بندی کردن بخش های گرافیکی به طور مجزا می باشد که بدین ترتیب شما خواهید توانست آیکون ها ، تصاویر ، تم ها و … را آنگونه که خود می پسندید و مطابق سلیقه تان است بچینید تا به ظاهر مورد نظرتان نزدیک تر شوید . بدین ترتیب خواهید توانست با منابع موجود هزاران ست مختلف را تجربه کرده و دیگر هیچ گاه از ظاهر ویندوزتان خسته نشوید .

 

این نرم افزار توانایی نصب و استفاده در ویندوز های ۹۸ ، ۲۰۰۰ ، اکس پی ، ویستا و سون را داراست .

 



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 22 فروردين 1390برچسب:, توسط رامین کمالی

Otaku Software DeskSpace 1.5.8.9

کاربران همیشه از شلوغ بودن دسکتاپ خود به خاطر اجرای نرم افزارها و برنامه های مختلف ناراضی بوده اند و به دنبال راهی برای برطرف ساختن این مشکل بوده اند . برای رسیدن به این هدف دو راه پیش روی شما وجود دارد ؛ یکی خط کشیدن دور استفاده از قابلیت مولتی تسکینگ ( اجرای چندین برنامه به صورت همزمان ) ویندوز می باشد که چندان هم معقولانه به نظر نمی رسد اما دیگری استفاده از نرم افزار های ساخت دسکتاپ مجازی است که به وسیله ی آنها می توانید چندین دسکتاپ مختلف را برای ویندوزتان ساخته و از هر یک به صورت مجزا و جداگانه استفاده نمایید .

Otaku Software DeskSpace نام یکی از این دسته از نرم افزارها می باشد که به شما امکان ساخت شش دسکتاپ مجازی مختلف با خصوصیت های جداگانه می دهد و نکته جالب توجه در طراحی این برنامه امکان سوییچ کردن بین دسکتاپ های مختلف در یک محیط زیبا و ۳ بعدی در قالب یک مکعب در اختیارتان قرار می دهد . این پنجره که با فشردن دکمه ی داغ نمایان می شود این قابلیت را دارد که توسط ماوس کشیده و چرخانده شود تا دسکتاپ مورد نظرتان روی مکعب قرار گیرد . شما می توانید برای هر دسکتاپ وال پیپرهای های مختلفی را انتخاب نموده و یا تنظیمات خاصی را انجام دهید .

 



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 22 فروردين 1390برچسب:, توسط رامین کمالی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :